Management oskrbnih in prodajnih verig

Cilji predmeta

- Seznaniti študente z vlogo in pomenom managementa oskrbne verige pri povečevanju konkurenčnosti podjetja.
- Razumeti koncepte, potrebne za obvladovanje oskrbne verige.
- Razumeti elemente, delovanje in vodenje tržnih poti podjetja.
- Seznaniti študenta z metodami in tehnikami, ki omogočajo spoznavanje potreb kupcev glede storitev na tržni poti in sposobnosti podjetja za zadovoljitev teh potreb.
- Razumeti odnose med podjetji na tržni poti.

Vsebina predmeta

1. Uvod v management oskrbne verige. Uravnavanje zalog v oskrbni verigi
2. Upravljanje z informacijskimi tokovi in sodelovanje v oskrbni verigi
3. Tržne poti
4. Odnosi med členi oskrbne verige
5. Koordinacija razvoja izdelkov in oskrbne verige, vrednost za kupca
6. E-poslovanje oskrbne verige
7. Vloga in pomen informatike v oskrbni verigi

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 0.00 v R-406
  • Govorilne ure potekajo po dogovoru, Za dogovor o terminu pošljite e-sporočilo na naslov: tanja.dmitrovic@ef.uni-lj.si
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani