Management oskrbnih in prodajnih verig
Cilji predmeta
- Seznaniti študente z vlogo in pomenom managementa oskrbne verige pri povečevanju konkurenčnosti podjetja.- Razumeti koncepte, potrebne za obvladovanje oskrbne verige.
- Razumeti elemente, delovanje in vodenje tržnih poti podjetja.
- Seznaniti študenta z metodami in tehnikami, ki omogočajo spoznavanje potreb kupcev glede storitev na tržni poti in sposobnosti podjetja za zadovoljitev teh potreb.
- Razumeti odnose med podjetji na tržni poti.
Vsebina predmeta
1. Uvod v management oskrbne verige. Uravnavanje zalog v oskrbni verigi2. Upravljanje z informacijskimi tokovi in sodelovanje v oskrbni verigi
3. Tržne poti
4. Odnosi med členi oskrbne verige
5. Koordinacija razvoja izdelkov in oskrbne verige, vrednost za kupca
6. E-poslovanje oskrbne verige
7. Vloga in pomen informatike v oskrbni verigi
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|