Osnove prodaje

Cilji predmeta

- Spoznati teoretična izhodišča in praktičen uvod v veščine, ki so potrebne pri osebni prodaji na medorganizacijskih trgih in na trgih izdelkov široke potrošnje.
- Naučiti se načrtovanja, priprave in izvedbe neposrednih prodajnih aktivnosti, zlasti še prodajnega razgovora in tehnik pogajanja s potencialnim ali obstoječim kupcem.
- Spoznati orodja, tehnike in metode za neposredno praktično izvedbo prodajnih aktivnosti.
- Seznaniti se z načini izbiranja, treniranja ter merjenja uspešnosti in motiviranja prodajnega osebja.

Vsebina predmeta

1. Temelji osebne prodaje
2. Vzpostavitev zaupanja in prodajne etike, razumevanje kupcev
3. Komunikacijske sposobnosti
4. Načrtovanje prodajnih dialogov in predstavitev
5. Prodajni dialog – ustvarjanje in komuniciranje vrednosti
6. Obravnavanje tveganj in pridobivanje naklonjenosti
7. Prodajna pogajanja
7.1 Razširitev odnosov s strankami, ocena
zadovoljstva strank, poprodajne storitve
8. Samovodenje in timsko delo, klasifikacija računov, upravljanje ključnih strank

Nosilci predmeta

  • Govorilne ure
  • četrtek ob 11.00 v P-329
  • Prosim, da se za obisk vnaprej najavite.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
  • doc. dr. Živa Kolbl

  • Katedra za trženje (redna članica)
  • Raziskovalni center EF (znanstvena sodelavka)
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 15.00 v Zoom
  • Spoštovani študenti, za govorilne ure se prosim dogovorite preko e-maila (ziva.kolbl@ef.uni-lj.si). Dear students, please schedule a meeting before-hand via ziva.kolbl@ef.uni-lj.si.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani